donderdag 17 maart 2016

HSK 1ste graad

Ik ben in mijn hoofd naar de dierentuin geweest.
Daar wonen heel veel dieren:
okapi's, kaaimannen, gibbons, hyena's, dingo's, dwergnijlpaarden, macaronipinguins, Aziatische olifanten, beloega's, wallabies, koalabeertjes, het gilamonster, emoes, stokstaartjes en antilopen.
Ik heb de dieren allemaal een nieuw hok gegeven. Dat was niet zo gemakkelijk. 
Sommige dieren mochten niet naast elkaar zitten, sommigen hadden veel water of bomen nodig, een andere was grappig en mocht dicht bij de ingang zitten.

Klik op deze link en bezoek mijn dierentuin!

https://drive.google.com/file/d/0BxsCnC6YR2X2cjdDV0J5ZFhoems/view?usp=sharing

Nadien heb ik werkjes gemaakt over deze dieren. 
Daarbij moest ik veel lezen en vragen beantwoorden. 
Ik heb ook een koalabeertje gevouwen uit papier.

Wil jij die ook graag maken?
Klik op deze link en je vindt het stappenplannetje om hem te vouwen.  

https://drive.google.com/file/d/0BxsCnC6YR2X2d3lQWTRDd2NZcDA/view?usp=sharing


nan  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten